עוזרים לעסקים להשיג ולשמר צמיחה בסביבה עסקית משתנה.

אחרי עשרות שנים בתפקידי ניהול בכירים, פיתחנו תהליך עבודה שמאפשר לחברות ועסקים להתאזן ולצמוח

אנחנו חלק ממטה החברה, ופועלים על בסיס "מיקור חוץ". מביאים הרבה ידע וניסיון ניהולי פרקטי, מה שמאפשר לבעל העסק להשיג את מטרותיו תוך שליטה בחלקי החברה בפרט ובעסק בכלל. החיבור לרוב הוא לאורך תקופה ארוכה. עסק זה דבר דינמי בפני עצמו, והסביבה העסקית משתנה, מה שדורש תגובה בזמן אמת וללא דחוי. מעקב קבוע מאפשר זאת, בדומה לטייס ונווט, הכלים שאנחנו נותנים מאפשר לבעל/ת העסק להתמקד בעשייה ומספקים לו את הנתונים הנדרשים כך שקבלת ההחלטות בהירה באופן ניכר.

שינוי מתמיד דורש ליווי שוטף

מרגע שתכנית העבודה מיושמת, אנחנו מקיימים מעקב, בקרה וייעוץ שוטפים, כדי להתמודד עם הדינמיות של סביבת העבודה המודרנית. זה מבטיח עמידה ביעדים שהגדרנו, לצד זיהוי וטיפול בבעיות בזמן אמת, כדי למנוע הפסדים.

עוברים מאיזון לצמיחה

אחרי שהעסק מטמיע את נהלי העבודה החדשים ומגיע לאיזון, אנחנו מתקדמים ליעד הבא – צמיחה עסקית. חשוב לנו שהצמיחה תתרחש באופן הדרגתי ועקבי. לכן, ברגע שהעסק בשל לכך, אנחנו פועלים כדי לגייס כסף, לפתח ולהרחיב את הפעילות, ובהתאם לתכנית, גם לזהות הזדמנויות לרכישת עסקים, ביצוע מיזוגים או מכירה של העסק.

ככה זה נראה מקרוב

אתם מוזמנים להתרשם מתהליכי עבודה שבנינו ויישמנו עבור לקוחותינו.

הצוות המוביל של איתנים

איתי פז // מייסד ומנכ״ל משותף

כלכלן בעל תואר שני במנהל עסקים. שימש במגוון תפקידים ניהוליים בכירים. בין היתר, כיהן כמנכ"ל חברת Israelexperts, המקיימת פעילות גלובלית וכסמנכ"ל הכספים של אגד תיור ונופש. 

איתן רדיאנו // מייסד ומנכ״ל משותף

רו"ח מוסמך משנת 1990. לקח חלק פעיל בהקמת נס טכנולוגיות וקבוצת החברות המרכיבות אותה. הקים שותפויות בפירמות רואי החשבון צולר, רדיאנו ושות' ושבו, אסא, רדיאנו ושות'.

מתודולוגית צמיחה עסקית

מתמיכה לצמיחה

בעקבות מפגשים עם בעלי עסקים, לאורך שלושה עשורים, פיתחנו תהליך עבודה שמאפשר מעבר הדרגתי מהישרדות לצמיחה ולרווח. התהליך מבוסס על ניתוח מעמיק של כל עסק, בעקבותיו נבנית תכנית עבודה אישית ונקבעים מדדים ברורים, כדי להבטיח עמידה ביעדים ובלוחות הזמנים.

מתודולוגיה מוכחת

אחרי ששכללנו את המתודולוגיה, במהלך מאות תהליכי ליווי וייעוץ עסקיים, היא מאפשרת כעת לכל עסק, בכל גודל ומכל תחום להתמודד בהצלחה עם אתגרים, להתקדם לשלב הבא ולהגשים את החזון העסקי של המייסדים. בנוסף, מוביל התהליך לייעול שיטות עבודה, לחיסכון בשעות כח אדם ובהוצאות תפעול ולהתרחבות (עד לשלב של רכישות ומיזוגים), לצד שקט מערכתי, הנאה מהעבודה ויצירת איזון עבודה-בית.

0
שנות ניסיון
0
לקוחות מרוצים
0
חברות גדולות

איך זה עובד?

תהליך העבודה שפיתחנו סייע, עד היום, למאות עסקים להגיע לאיזון מלא ולגדול.
המודל הייחודי מבטיח מענה, בזמן אמת, לכל סוגיה ולכל אתגר וקבלת החלטות בהירות המבוססות על נתונים מדויקים.

ניתוח העסק

ניתוח פעילות העסק בעבר, זיהוי האתגרים והחסמים המרכזיים ופירוק שלו למחוללי הכנסה.

קרא עוד >

בניית תקציב

בניית תכנית עבודה פיננסית ותפעולית, המאפשרת השוואה בין יעדים לביצועים וקבלת החלטות מדויקות.

קרא עוד >

ניתוח מרכזי רווח

ניתוח מרכזי רווח ביצוע בדיקת רווחיות, עד לרמת העובד והפריט, לאיתור כיסים לא רווחיים והפסדים וטיפול בהם.

קרא עוד >

בקרה שוטפת

מדידת ביצועי החברה ומעקב אחר רישום הנה"ח, המבטיחים מהימנות נתונים וביצוע תיקונים בזמן אמת.

קרא עוד >

ניהול מלאי

מעקב אחר רמות המלאי למניעת מלאי עודף, יצירת תזרים מזומנים נוח
ושיפור הרווחיות.

קרא עוד >

גיוס אשראי

גיוס כספים ממגוון מקורות אשראי,
לצורך הרחבת היקף הפעילות והנעת צמיחה עסקית.

קרא עוד >

מיזוגים ורכישות

ניתוח מקיף של השפעת הפעילות (רכישה, מכירה או מיזוג) על העסק, לרבות פירוק למחוללי הכנסה.

קרא עוד >

הכנסו לשרותים שלנו ובדקו את הערך הנוסף שאנחנו נותנים לכל תחום